Ο Λαυρέντης Διανέλλος ήταν ένας χαρισματικός ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου. Κατέχει τον τίτλο του πιο παραγωγικού ηθοποιού στην περίοδο της χρυσής εποχής του Ελληνικού Σινεμά, καθώς, έχει στο ενεργητικό του 199 συμμετοχές σε ταινίες, εκ των οποίων οι 25 της Φίνος Φιλμ.
Γεννήθηκε στον Άγιο Λαυρέντιο Μαγνησίας, σπούδασε στη Σχολή Θεάτρου Τέχνης του Κάρολου Κουν και η πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο πραγματοποιήθηκε το 1936 στον «Πλούτο» του Αριστοφάνη. Την περίοδο 1936-40 εντάχθηκε στο θίασο της Μαρίκας Κοτοπούλη, ενώ το 1947 συνεργάστηκε με τον θίασο του Βασίλη Λογοθετίδη. Το 1954 άρχισε η συνεργασία του με τον μεγάλο κωμικό Μίμη Φωτόπουλο, η οποία και κράτησε μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’70. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με πολλούς θιάσους.
Η πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 1948 στην ταινία της Φίνος Φίλμ «Οι Γερμανοί Ξανάρχονται» πλάι στον μεγάλο κωμικό Βασίλη Λογοθετίδη και από το 1955 καθιερώθηκε στον Ελληνικό Κινηματογράφο, παίζοντας με την ίδια άνεση στο δράμα, στην κωμωδία αλλά και στο μιούζικαλ, σε αξιόλογους δεύτερους ρόλους.
Στη διάρκεια της κινηματογραφικής του καριέρας, υποδύθηκε τον πατέρα ενός μεγάλου μέρους πρωταγωνιστριών και πρωταγωνιστών, και ειδικά η ερμηνεία του στην ταινία της Φίνος Φίλμ «Μανταλένα», πλάι στην Αλίκη Βουγιουκλάκη, ήταν η πιο χαρακτηριστική του. Αξιοσημείωτες είναι επίσης οι ερμηνείες του στις ταινίες «Ο Θόδωρος και το Δίκαννο», και «Η Αλίκη Δικτάτωρ».
Το ιδιόμορφο και άκρως εκφραστικό πρόσωπο του, το οποίο καθρέπτιζε τα βάσανα, αλλά και την αισιοδοξία ενός πατέρα της εποχής, έχουν στιγματίσει τις λαϊκές μνήμες για τον αγαπημένο ηθοποιό. Τιμήθηκε από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης το 1971 με το βραβείο Β’ Ανδρικού ρόλου για την συμμετοχή του στην ταινία «Ολοκαύτωμα».
Σύζυγός του ήταν η ηθοποιός και ερμηνεύτρια δημοτικών τραγουδιών Φρόσω Κοκόλα.